Brosza Tiffany & Co. z Blue Book 2014, strzałki z 18-karatowego złota, centralny ametyst o masie ponad 20 karatów, otoczony ametystami, szafirami i okrągłymi brylantami. Źrodło: Carlton Davis

Marki biżuterii: Tiffany & Co. Część 2

Aby w pełni zrozumieć fenomen Tiffany, warto udać się do flagowego nowojorskiego butiku marki. Wewnątrz, w ciepłej i przyjaznej atmosferze, o wiele łatwiej łatwiej kupić pierścionek zaręczynowy, który przyspieszy bicie serca ukochanej osoby. W butiku docenimy maestrię Tiffany oglądając biżuterię tworzoną z pasją i ręcznie przez mistrzów jubilerskich.

Brosza Konik morski wykonana przez Jeana Schlumbergera dla Tiffany & Co. z perydotami i diamentami, w 18-karatowym złocie
Brosza Konik morski wykonana przez Jeana Schlumbergera dla Tiffany & Co. z perydotami i diamentami, w 18-karatowym złocie

Przeczytaj także: Marki biżuterii: Tiffany & Co. Część 1

W nowojorskim sklepie kręcono takie filmy jak Śniadanie u Tiffany’ego czy Dziewczynę z Alabamy z Reese Witherspoon. 31 stycznia 2007 roku marka posiadała 64 placówki w Stanach Zjednoczonych i 103 poza granicami USA.

Bransoleta Tiffany & Co. „Rose” w platynie z diamentami i kolorowymi kamieniami szlachetnymi. Źródło: Sotheby's
Bransoleta Tiffany & Co. „Rose” w platynie z diamentami i kolorowymi kamieniami szlachetnymi. Źródło: Sotheby’s

Tiffany & Co. co roku wypuszcza z wielkim przepychem kolekcję biżuterii, umieszczoną w przepięknym katalogu Blue Book. Prezentacji katalogu z biżuterią z różnokolorowymi kamieniami szlachetnymi: diamentami, szafirami, szmaragdami czy rubinami, niezmiennie towarzyszy plejada zaproszonych gwiazd.

Brosza Tiffany & Co. z Blue Book 2014, strzałki z 18-karatowego złota, centralny ametyst o masie ponad 20 karatów, otoczony ametystami, szafirami i okrągłymi brylantami. Źrodło: Carlton Davis
Brosza Tiffany & Co. z Blue Book 2014, strzałki z 18-karatowego złota, centralny ametyst o masie ponad 20 karatów, otoczony ametystami, szafirami i okrągłymi brylantami. Źrodło: Carlton Davis

W czerwcu 2014 roku Tiffany & Co. powiela intymne nowojorskie doświadczenie Piątej Alei. Marka otworzyła bowiem w Paryżu, w samym sercu Pól Elizejskich kolejny sklep, o powierzchni 10 tys. metrów kwadratowych.

Rafał Badowski

Źródło: lofficielsingapore.com

 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s